metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata       متالورژی دیتا

به لطف خدا،metallurgydata کاملترین و پر بازدیدترین(آمار حقیقی و قابل باز دید)مرجع اطلاعات مواد و متالورژی با بیش از 1300 عنوان ،شامل هزاران متن،کتاب،تصویر،فیلم تخصصی در خدمت شما می باشد.پاسخ به سئوالات و مشاوره رایگان با تجربه20 سال تحقیق و مطالعه در شاخه های مختلف متالورژی.

آماده معرفی طرح ها و واحدهای صنعتی موفق و نو آور بصورت ویدئو و متن در این مجموعه هستیم.

http://kiau.ac.ir/~majidghafouri
09356139741:tel
ghfori@gmail.com
با عرض تقدیر و تشکر از توجه و راهنمایی کلیه علاقمندان
با ctrl+f موضوعات خود را در متالورژی دیتا پیدا کنید

پیامرسان تلگرام: metallurgydata@

بارکد شناسایی آدرس متالورژی
بایگانی

http://s8.picofile.com/file/8325643968/Superconductivity_and_Charge_Density_Wave_in_ZrTe3%E2%88%92xSex.png

مهندسان دانشگاه کالیفرنیا موفق به ابداع ماده ای جدید شده اند که قادر به هدایت جریان برق با چگالی ۵۰ برابر بیش از کابل های مسی متداول در صنعت برق است.

چگالی جریان الکتریکی بسیار بالای این ماده که در مقایسه با تمامی موادی که در حال حاضر برای انتقال برق به کار می روند بسیار بالاتر و بی سابقه است، می تواند تحولی اساسی در خطوط انتقال برق ایجاد کند.

پژوهشگران ترکیبات دقیق این ماده ابداعی را فاش نکرده اند. اما اعلام کرده اند که ماده یادشده دارای ترکیباتی از زیرکونیم تریتلوئورید یا ZrTe۳ بوده و از رشته های نانو نیز در آن استفاده شده که چگالی جریان الکتریکی آن بسیار بالاست و از تمامی انواع فلزات رسانای موجود فراتر می رود.

چگالی جریان الکتریکی یک تابع نقطه‌ای است که مقدار جریان گذرنده از سطحی واحد و عمود بر مسیر عبور جریان را اندازه می‌گیرد. این کمیت را به اختصار با j نشان می‌دهند.

با استفاده از ماده جدید سیم کشی محصولات الکترونیک نیز متحول خواهد شد. زیرا این ماده سیم کشی مینیاتوری محصولات مختلف برقی را با ظرفیت بالای انتقال الکتریسیته ممکن می سازد. این اختراع تولید محصولات برقی بسیار کوچک که مناسب استفاده در عصر اینترنت اشیا باشند را هم تسهیل خواهد کرد.

لینک دانلود 17 صفحه مطلب زبان انگلیسی پیرامون این مطلب