metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata       متالورژی دیتا

به لطف خدا،metallurgydata کاملترین و پر بازدیدترین(آمار حقیقی و قابل باز دید)مرجع اطلاعات مواد و متالورژی با بیش از 1300 عنوان ،شامل هزاران متن،کتاب،تصویر،فیلم تخصصی در خدمت شما می باشد.پاسخ به سئوالات و مشاوره رایگان با تجربه20 سال تحقیق و مطالعه در شاخه های مختلف متالورژی.

آماده معرفی طرح ها و واحدهای صنعتی موفق و نو آور بصورت ویدئو و متن در این مجموعه هستیم.

http://kiau.ac.ir/~majidghafouri
09356139741:tel
ghfori@gmail.com
با عرض تقدیر و تشکر از توجه و راهنمایی کلیه علاقمندان
با ctrl+f موضوعات خود را در متالورژی دیتا پیدا کنید

پیامرسان تلگرام: metallurgydata@

بارکد شناسایی آدرس متالورژی
بایگانی

اکسپرت

نرم افزار آنالیز پراش پرتو ایکس یا xpert high score یکی از مفیدترین و مهم ترین نرم افزارهای استفاده شده در مهندسی مواد و برخی دیگر از رشته ها همچون شیمی، فیزیک، زیست شناسی و رشته های مهندسی دیگر است.
در شناسایی فازی مواد، از کارت های ICCD استفاده می شود که پیش از این بصورت دستی بررسی می شدند. کار اصلی این نرم افزار، استفاده راحت تر و سریع تر از این کارت ها با دسته بندی و اطلاعات مفید آن است.
نرم افزار آنالیز xrd
شرکت Analytical X-ray Company این برنامه را برای سیستم عامل ویندوز طراحی و ارائه کرده است. واحد تحقیق و توسعه این شرکت، علاوه بر روش XRD ، روی روش و آنالیز XRF نیز برنامه هایی داشته است.
باتوجه به اینکه دانلود این برنامه یکی از مهم ترین درخواست های دانشجویان مهندسی مواد و سایر رشته ها بود، این برنامه رو در دو فایل 130مگابایتی و 170مگابایت آپلود شده است. در پست آینده، آموزش این نرم افزار با استفاده از فیلم های آموزشی و برای اولین بار ارائه خواهد شد.
آخرین ورژن این برنامه در سایت شرکت Analytical X-ray Company، در اینجا آورده شده است.
تعیین فازهای تشکیل دهنده و بررسی فازهای مختلف به لحاظ شکل ساختاری، زاویه و شدت پیک ها، آنالیز کریستالوگرافی و برخی محاسبات ساختاری از جمله ی امکانات این برنامه است.
درهرحال، نسخه v1.0d این برنامه برای سال 2003 ، در این پست برای دانلود ارائه شده است.
آنچه که باید اضافه کنم، این است که ایندکس PDF2 برای این برنامه موجود و قابل دستیابی است. علاوه بر آن، محققان و دانشجویان زمان استفاده عملی متوجه خواهند شد که برخی از فازهای شناسایی شده در مقالات بروزتر، در ایندکس این برنامه موجود نیست. دلیل اصلی آن، بروز شدن کارت های ICCD می باشد که برنامه قادر به اضافه کردن نیست. برای دسترسی به این فازهای شناسایی شده، بصورت دستی اقدام کنید.
در ادامه مطلب برنامه در دو لینک جدا از هم قابل دانلود است :

لینک دانلود یک (فایل PDF2)      |   لینک کمکی

لینک دانلود دو (فایل high score)      |  لینک کمکی

رمز فایل ها : ceramic.blog.ir