metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata       متالورژی دیتا

به لطف خدا،metallurgydata کاملترین و پر بازدیدترین(آمار حقیقی و قابل باز دید)مرجع اطلاعات مواد و متالورژی با بیش از 1300 عنوان ،شامل هزاران متن،کتاب،تصویر،فیلم تخصصی در خدمت شما می باشد.پاسخ به سئوالات و مشاوره رایگان با تجربه20 سال تحقیق و مطالعه در شاخه های مختلف متالورژی.

آماده معرفی طرح ها و واحدهای صنعتی موفق و نو آور بصورت ویدئو و متن در این مجموعه هستیم.

http://kiau.ac.ir/~majidghafouri
09356139741:tel
ghfori@gmail.com
با عرض تقدیر و تشکر از توجه و راهنمایی کلیه علاقمندان
با ctrl+f موضوعات خود را در متالورژی دیتا پیدا کنید

پیامرسان تلگرام: metallurgydata@

بارکد شناسایی آدرس متالورژی
بایگانی

http://s1.picofile.com/file/8263951934/%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D8%A8%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF%D9%87.jpg
ربات های عنکبوتی یکی از جدیدترین اختراعات دانشمندان رباتیک در دانشگاه اشتوتگارت هستند ; که روی و حرکت می کنند.
گروهی از محققان موسسه‌ی طراحی کامپیوتری دانشگاه اشتوتگارت، پروژه‌ای را با نام Mobile Robotic Fabrication System for Filament Structures یا سیستم رباتیک تولید سازه‌های الیافی شروع کرده‌اند که نتیجه‌ی آن تولید این ربات‌ها است. ایده‌ی اصلی این پروژه، دستیابی به گروهی از ربات‌ها بود که با همکاری یکدیگر یک سازه‌ی واحد را تولید کنند. در این پروژه، این ساخت و ساز گروهی به دست تعدادی از ربات‌ها انجام می‌شود که رشته‌های فیبر کربن را به یکدیگر می‌بافند و سازه‌ای واحد تولید می‌کنند.
به هر حال تماشای کار کردن این ربات‌ها بسیار جذاب است. آنها مانند یک بافنده‌ی حرفه‌ای، تارهای فیبر کربن را با عقب و جلو بردن به پایه‌های سازه گره می‌زنند و آن را به تدریج کامل می‌کنند. قابلیت این ربات‌ها در بالا رفتن از دیوارها و تعامل با یکدیگر، قابلیتی شگفت‌آور است که می‌تواند تولید هر سازه‌ای را در مکان‌های غیرمعمول ممکن سازد.
تیم تحقیقاتی در این پروژه، مطالعه‌ی زیادی بر رفتار جانوران مختلف داشته‌اند و در مراحل طراحی از این یافته‌ها استفاده کرده‌اند. هدف بعدی این تیم، افزایش تعداد ربات‌ها و اضافه کردن قابلیت‌های مانور آنها است. آنها قصد دارند قابلیت حرکت روی سطوح دشوار مانند سقف و دیوارهای منحنی شکل را نیز به این ربات‌ها اضافه کنند.

 لینک دانلود ویدئویی از عملکرد این گونه ربات ها - 8 مگابایت