metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata متالورژی دیتا

متالورژی،نانو،ریخته گری،مدلسازی،جوشکاری،فرج،متالوگرافی،بیومتریال،ایمنی صنعتی،استخراج،عملیات حرارتی،فلزات،مهندسی مواد،خوردگی،دیرگداز

metallurgydata       متالورژی دیتا

به لطف خدا،metallurgydata کاملترین و پر بازدیدترین(آمار حقیقی و قابل باز دید)مرجع اطلاعات مواد و متالورژی با بیش از 1300 عنوان ،شامل هزاران متن،کتاب،تصویر،فیلم تخصصی در خدمت شما می باشد.پاسخ به سئوالات و مشاوره رایگان با تجربه20 سال تحقیق و مطالعه در شاخه های مختلف متالورژی.

آماده معرفی طرح ها و واحدهای صنعتی موفق و نو آور بصورت ویدئو و متن در این مجموعه هستیم.

http://kiau.ac.ir/~majidghafouri
09356139741:tel
ghfori@gmail.com
با عرض تقدیر و تشکر از توجه و راهنمایی کلیه علاقمندان
با ctrl+f موضوعات خود را در متالورژی دیتا پیدا کنید

پیامرسان تلگرام: metallurgydata@

بارکد شناسایی آدرس متالورژی
بایگانی

امروزه با گسترش علوم مختلف و همچنین نگرانی از اتمام انرژی‌های منابع فسیلی آینده، افراد و شرکت‌های مختلفی مشغول تحقیق روی روش‌های مختلف تولید انرژی به طرق دیگر هستند. انرژی‌های تجدیدپذیری مانند انرژی باد و خورشید و آب در این خصوص بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند اما به تازگی  روش جدیدی از تولید انرژی ابداع کرده که با روش‌های رایج تولید انرژی متفاوت‌ است.
به تازگی ماده‌ای تولید کرده که شبیه لواشک‌های میوه‌ای به نظر می‌رسد. این ماده که "لاستیک تولید انرژی" نام گرفته، قابل انعطاف است و توانایی تولید برق از طریق فشار و لرزش را دارد!
"لاستیک تولید انرژی"، لاستیک پیزوالکتریکی (ویژگی تولید ولتاژ در ماده به هنگام اعمال نیروی مکانیکی) است که ویژگی‌های مفید مواد سرامیکی و پلیمری موجود مانند خروجی انرژی بالا و انعطاف پذیری زیاد را به صورت یکجا در خود دارد. در واقع انرژی تولیدی این لاستیک جدید تقریبا با انرژی تولیدی سرامیک‌های امروزی یکسان است ولی همزمان این لاستیک قابلیت انعطاف مواد پلیمری را نیز دارد و این مورد امتیاز بزرگی برای آن محسوب می‌شود.
افزون براین تولید این لاستیک پیزوالکتریکی بسیار آسان‌تر از دو ماده‌ی پیزوالکتریکی (سرامیک و مواد پلیمری) موجود است.
متاسفانه تاکنون اطلاعات بیشتری در خصوص این ماده ارائه نشده است.